Ahad, 2 September 2012

Ramadan dan Syawal 2012

3/9/2012

Assalamualaikum


Sekian lama sngt tak jenguk blog ni...hari ni kebetulan ada masa sket, jdnya saya pun nk masukkan bbrp gmbr yg sempat saya shoot utk baju2 yg telah saya blingkan dengan beads.

Sementelaah lagi sebelum puasa hari tu, suami awal2 dh warning 'tahun ni tak payah nk sibuk menjahit, lepas berbuka tu pergi solat terawih...anak2 pun dh besar, bawa je sekali'. Disebabkan kata2 itulah saya pun berkira2 nk tolak ke nak ambil ke bila org nk hantar kain baju utk diserikan dgn manik.

At last saya cuma mengambil bbrp pasang je baju..itu pun baju pelanggan tetap yg mmg setiap tahun mesti menempah...tak sampai hati nk menolak...itu pun boleh dijahit selepas balik dari solat terawih termasuklah curi2 masa menyambung pd hari minggu waktu siang bila takde aktiviti masak utk anak2, yelah diorg sume pun posa.

Maaf andai ada salah silap
Dan kite masih lagi berada di bulan syawal, Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitiri buat semua


xoxo

Miza

Tiada ulasan:

Catat Ulasan